Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Tuesday, September 29, 2009

raye...raye....raye...



Nak dijadikan citer sebolom aku balik kampong aku lupe nak update blog lu..so kn ckp byk la srg nih..hehe..

raya pertama

aku beraya kat umah je..pagi 2 pas salam2 kitorg ambik gambar family..pas 2 g umah atok..tghari balik umah sendri tunggu org datang beraye kat umah..habis sume ketupat,lontong ngan rendang mak..lapar lak aku ha.

gambar pagi raye..



baru raye yg penat aku jahit labuci..

raya kedua

aku g umah wan kat bahau kuala pilah..ktorg betolak pagi..sampai umah wan masak mcm2..ade lemang ade laksa ngan sup tulang..tapi aku g sane x sempat nak g kubur aruah atok..ayh cpt sgt nak balik..yg paling hot time balik 2 pas g beli kfc ingat kan nak bnti makan kat ulu bendul..alih2 jem gile jln dari pilah ke bukt putus..jalan luar jem aku pusing mask jln dalam..alih2 jln dalam pon jem..kul 3.30 dari umah wan aku sampai semban kul 7..padahal 2jam je patutnye...hehehe..sampai umah prt lapar balik..



pose sebelum jalan..



kat kfc pilah..

raya ketiga

raye ketiga aku tunggu kedatangan si die beraye kat umah aku..mak au msk nasi beriani ngan ayam bakar berempah..sedap btl..sampai 2 kali org 2 bertambah makan..lagi sedap part makan ngan atok aku gak..habis tersebar kat sumo org pasal kitorg..aku redha jola..pas 2 aku kuar g jln2..ingatkan nak tgk wyg tapi xde ctr best..pas g mkn mcd die blanje ktorg g main bowling angan blanje..mcm biase la die menang g..tgn aku ni asyk baling senget jo..tapi best la kuar hari 2...








akhir kate dariku...terimala pantun ini...

dua 3 kucing berlari,

mane nak same

si kucing belang,

kesian kucing yg belari,

xpasal2 kene compare

ngan kucing belang..

hehehe..

kesimpulannye

kucing tetap kucing..



selamat hari raye maaf zahir batin...


No comments: