Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Thursday, September 3, 2009

hari 2 g kdai bunga kat TF...

niat hati sebenarnye nak cari gula tapi awal2 g gula dah licin kn kebas...so xdapek la bl gula..kat sblh TF lak ade satu kdai bunga baru..kebetulan ktorg nak bl pasu ngan tanah tuk project tse 2..nak taman pokok cili api..gla jap kat sne..murah2 jugak la pokok kat st..pokok bunga cntk2 tapi xde yg berkenan..kaktus byk cntk2..wrna die bt aku grm..comei..tapi klu bl xtau la dapat jage ker x..so xbl la..ktorg bl pasu 1inggt je ngan tanah blm ade baja 2 inggt..baja kn buat sndri..aku ni mcm bdk sains lak..xde kene mengena ngan mate lansg..nak buat cm mane..pas 2 hbs aku byr boleh lak si mai g menjual brg kat sorang aci 2..ade ke patut..tapi ok gak..klu dapat org aku pon blh dapat gak..insyaallah..

pokok cili api yg bakal dibeli klu projet xjadi..hehehe...
cantk x?
tgk batang pokok 2..comei..
wrna-warni kan..

No comments: