Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Thursday, September 10, 2009

emmmm...HARI2 KU,DIE DAN MEREKA...

Semalam aku tnm pokok cili guna baja yg ktorg buat..gila la busuk..siap berulat2 g 2..xtau la jadi ker x..mntk2 jadila..tapi part aku just tanam cili 2..sikin yg buat bajo..den xtahan bau..nak muntah..

emmm...G claz analisis mcm biase la..ambik2 gambar lu..skrg kan sem last dah..xpela..kn byk kenangan ngan kwn2..pas ni bl g nak jmpe..ckp pasal gmbr baru teringat pasal gambr g sabah ngan gmbr tauliah..xambik2 g pon kat bdk2 ni..sebelum hbs sem ni kn g ambik lu..t nak cuci..

Alhamdullillah..akunyer kuih raye dah selesai...skrg blh go on ngan batu lak..klu ikutkan aku blh blk dah hjg mggu ni..tapi hari isnin ni ade kuiz lak..claz hari rabu ade tapi aku nak balik gak..mggu dpn aku balik hari selasa..nak g bl tdg raye lu..bj raye pon xbl g..t nak g bl..umah pon nak kn kms lagi..pnt2..

Sekarang ni aku nak hbskan tesis aku lak...spss dah selesai..nak kn buat ayat2 lak..esk xde claz g..blh la buat..2 pon klu xtido byk2..rindula nak balik umah..xsbr2 rase nak raye..nak jumpe abg..kjp jer mase jln kan..dah nak hbs dah sem 7..thn dpn nak kn g mengaja dah..ni la mase...klu ditunggu lambat je rase tapi klu x diperhati kjp2 jer dah lepas..okla..adios..

hehe...
best2..
baju raye ker???
claz analisis..

No comments: