Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Wednesday, September 2, 2009

pink!!!!pink!!!!....goli tapi xpola..cun gak ckt2...

tido pelok bantl bucuk mmg lena..
aku kn tkr aku nye background blog sbb dah same lak ngan i nora...aduhai..pas 2 yg lain sume xcntk na..ade yg cntk bile bbh xnmpk lak...nmpk tengah je...apola bondo ni..prt aku kyg gile la..kyg btl mkn char kuey teow abg amir tadi...super special g 2...tadi dah dapat tarik sorang mask bisnes..tapi die mcm pikir2 blk jer..aku kn kj kuat ckt la tuk baru2 ni..aku ni jns xreti nak ckp byk2...nak putar belit lagi la xreti..aku ckp ape yg btl jer..kebaikkan batu 2 mmg sesuai tuk org2 yg sakit..semoga batu 2 boleh bagi kesihatan yg baik kat sume org yg pakai...amin...ngantuk dh ni..dah la kn tnggal sorang2 mlm ni..awal btl org 2 tido..yela..pnt kj la kot..aku ni xkj pon kan...xpela..ape2 pon semoga esk hari yg baik dari hari ni...salam hey..gd night..

1 comment:

eza roslan said...

goli den
polok bantal?
gahahaha
gudnite!