Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Thursday, September 3, 2009

POWER SIOT..lalat kn tamparan wanita..

nak dijadikan ctr la kan unah ktorg ni dkt ckt ngan tong sampah..pas 2 blk aku ni time tghr adee jer lalat yg nak msk..msk sekor main2 dalam blk lak..aku ngan mai mmg bengang..mlm tadi smbl ktorg lepak2 ngan mira si becok 2 dtgla sekor lalat yg menyemakkan kpl aku ni..kebetulan lak mai tgh buat graf..guna pmbaris pendek..tengah syok aku berborak ngan si mira tiba2 ade bunyk pop!!! or pap!!!..aku tgk dpn aku lalat 2 dah mampos kn tibai ngan mai nyer pembaris..terbaahak2 ktorg gelak..hehehe..sampai kn sound ngan bdk2 llk yg sengal kat ats 2 yg tiba2 semalm diorg senyap lak..aku rase lalat 2 buto la..xpon dah tuo..can die mati xsempt nak mengucap..
kemek lalat nih..hehehe..

No comments: