Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Sunday, September 6, 2009

sabtu ngan ahd yg borring....

Kawan2 aku ramai yg g kursus kawin..tinggal la aku srg2 je ngan sikin..semalam aku g repair laptop jap..pas 2 jmpe pak chat ngan syuk..yg pelik nyer pak chat makin kurus si syuk lak makin semangat..hehehe..tapi suke gak aku tgk bdn die..sihat jer..org kuat mkn..pas hbs repair aku pon g pejabat tgk industan ngan sikin...kat pjbt bdk2 suksis ade latihan..diorg skrg mcm xknl dah kite ni sape..tahla..ape la nsb suksis skrg..hope blh betahan lame..pas 2 ktorg g bazar..mcm biase la bl mkn aym percik...mkn ngan nasi..
comei2...

hari ini aku g bazar gak lagi..pas dah pening satu hari xdapek nak buat tesis nora pon tepon kato si N (bkn name sebenar) jth kaki die terseliuh..excited na nak kawin..hehehe...aku pon g anta klinik...pas 2 baru g bazar...tadi ingatkn nak msk tapi dah lewat dah..g bazar beli nasi ayam...ingatkan nak g beli ikan bakar g tapi 3 inggt la..mahal..tapi abg 2 mcm dah perasan aku ni selalu nak bl ikan bkr die...hehehe..xpela..bln pose je nmpk mk abg 2 kan,..t xjmpe dah..dari jauh dah terpancar sinar muko dio..tapi apo pun dalam hati den ni totap muke sayangku yg sorang jer..cume aku dah jarang nmpak org yg mcm abg ikan bakar 2..dulu2 aku selalu usha bdk2 mcm abg 2 la..dari kerana mata yg mempunyai kuasa..oooo..aku tergoda aku tergoda terkesima..hehehe...tapi skrg dah benti dah sejak 4 thn lepas..aku dah jadi baik..setia pada yg satu..kite ni bkn la lawa sgt pon..nsb baik ade yg nak gak kan..alhamdullillah...mlm ni nak g mkn char kuey teow..t aku nak blaja msk char kuey teow..blh aku try msk tuk laki aku lak..emmmmmmmmmm....sodap eh...terliur den...xlame g nak raye dah..xsbr nak balik..rindu dah rase nak bertentang mate ngan si die..t raye nak g umah mertua..hehehe...okla..daaa...SELAMAT BERBUKA...
         miss u!!

1 comment:

mishnatt said...

sapela cik N tu...

sian die kaki terseliuh...

huhu~