Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Tuesday, September 1, 2009

Peningla kepala ni....

dah la hjg minggu balk umah...pas 2 kat umah x blaja..hari 2 aku kuar bkk puase kat luar ngan si dia..hehehe..lagi la bertmbah xblaja..tapi aku hapy..ni balik sini smlm xblaja gak lagi..hari ni pon xblaja gak lagi..hei...knp la sem ni mcm bosan je aku ek...aku kn naikkan pointer gak..jgn sbk ngan bisnes je lak..hei...apela nasib badan..

jap2..hari 2 aku xctr pon pasal g pineng kan..jeng2...aku g ngan die le..g tgk emy grad...seronok..sbb dapt tgk muke die lame2..hehehe..g pineng best gak..sbb dah lame tnggalkan pineng..agak2 4 thn dah aku xtgk pineng..mmg berubah btl pineng skrg...terutamanye stesen kat butterword...dah ade stesen bas baru...dulu belopak2..nak jln pon ssh...skrg nak dating pon sng..hehehe...

ni bunga bagi kat emy..,
aku ngan emy..sahabatku..
kasut kami berdua...

No comments: