Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Thursday, October 1, 2009

1.10.2009...bejalan2..




penat aku edit gambar..sume kerane blog ku yg comei ni..kojo pon xsiap..tapi pape pon kenangan indah semalam kono kongsi gak ngan pembaca2 setiaku..kih2..klu ade la kan..




alkisah....ta'ib...

semalam aku g makan kat mamak pas habis klas..
aku makan nasi ngan ayam goreng yg sodap tu..
pas tu aku pon plan ngan bdk2 nih g kl..
nak g ambik printer sambil cuci mate...

ta'ib...

kul 12 tayar pon bergolak..
lalu kat jln lame..
best skt xkene byr tol...
lagipon dah lame xlalu jln tu..kul 1.30 kot ktorg sampai loyart..
sementara tunggu printer siap aku pon g la ts lu..
jln2 cine 2 tpn kate dah siap..
ktorg pon gerak la g mid lak..

ta'ib...

sampai kat mid joyah bkn name sebenar kate nak beli brg...
tapi si jeton bkn name sebenar lak yg beli byk baju...
aku xbeli pape sbb duit xde...tapi aku jmpe byk bnde yg nak beli..
tapi alasan yang same...
duit xde..cia2..cian2..
sebelom balik g makan lu..mkn beger jo...
alhamdullillah..

ta'ib..

pas 2 ktorg gerak g umah makcik jeton kat rawang...
sampai sane tgk umah maktih cantik betul..
suke aku tgk umah die..
ktorg pon nak tido kat sane jer mlm 2...
pas maktih pelawe...
ku lihat kanan..
kulihat kiri..
tersusun atur jer umah maktih...
aku nak gak umah mcm ni satu hari t...
insyalllah...

ta'ib...

kul 6 jam aku pon berbunyi...
mcm biase kejut abg..
pas 2 aku tunggu sampai kul 6.30 br bgn..
sebelombalik pekena teh o maktih lu...
kul 7.20 ktorg gerak balik Upsi..
thank u maktih...

ta'ib...
pagi 2 time balik aku suke btl bwk kete..
dah lame aku xrase bwk kete mencabar mcm ni...
potong sane..
potong sini..
celok sane..
celok sini...
best la...
dah la pagi xpanas g..
kete ku yang hanye kancil tibe macam evo 8 lak pagi 2..
jgn main2...
kalau aku pandai drift dah lame aku try..
t aku ingat nak g blaja drift...
tapi kn buat kete smart2 lu..
baru blh join..
alamatnyer..
sampai ke tua la x dapat..
huhu...
kul 8 ktorg dah sampai kolej dari rawang..
satu catatan mase yg memuaskan...
aku pon puas hati..
sume bende aku dah lepaskan kat litar jalan raye..
hehehe..

okla...
ta'ib pon nak tido dah..
daa...












p/s: hari ni xde pantun..nabil cuti hari ni..

1 comment:

eza roslan said...

kalakar la kinn..
cm siot je ko edit
aku suka!