Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Wednesday, October 14, 2009

hai!!!..lame x tulis pape..

ALKISAH...





hjg mnggu hari 2 aku balik umah...balik nak anta kt repair..alhamdullillah..ok dah ckt...cume tinggal nak tukar bateri kete jer g..tggu duit ade l..duit pon tgh kering nih...balik umah mcm biase la kj xsiap..balik sn baru la nak siapkan...

nak dijadikan ctr aku blh lak lupo assigment hari ni kn anta..ingatkan blh la anta esk upernye en illyas nak hari ni gak sebelom kul 1..mcm kartun aku buat keje..kjp2 je jam kul 1...skrg ni pon rase mcm kjp jer ms jalan..
sebenarnye tesis xsiap g tu..tapi gatal tangan nak g edit blog lak..hehehe..xpela..jap g aku sambg buat tesis g ek..

malam ahd hari tu aku ade jamuan hari raya suksis yang terakhir aku kat upsi nih..best gak la..besar-besaran gak diorg buat just aku kn balik awal sbb esk 2 ade kuiz teori..x sempat nak knl2 ngan junior..nak bergambar ngan en2 pon xsempat..malam 2 ade karoke jer..ingatkan ade persembahan junior..blh gak knl2 diorg..tapi xpela..aku pon dah hbs..rase mcm baru semalam jer msk suksis..mcm2 dah aku buat dalam 3 thn nih..t aku nak produce blog tuk suksis lak la...









oit..lame nyer celoter...aku nak kn sambg tesis..dah lame xjmpe dr zul..hr jmt nih kn jmpe die..rindu dah..esk ade hari sains alam sekitar..nak kn tnjk pokok cili ktorg...tanam subor pokok tu..hehehe..





dah lame xbg pantun...meh aku nak pantun ckt...

budak2 main perahu kertas,
main perahu di tepi perigi,
perahu tenggelam xnaik2 ke atas,
budak malas nak main dah sebab dah kn marah ngan mak die,
mak die srh mandi die g main perahu 2 lak...
hehehe..cian die kan...

DAAAAAAA....

No comments: