Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Saturday, October 3, 2009

Poning..poning...

Bile dah stat buat tesis nih baru aku rase pening...


rase macam nak bunuh org pon ade..mate nih lak asyik ngantuk jer time byk kj..
perut pon buat hal jer memanjang..sabar jo la..
rase borringla...tapi nak kuar malas lak..
rase macam nak hdp dalam alam fantasi pon ade gak..



kan best klu hdp kite mcm nih..senang jer..xdela ssh..happy jer..
tapi 2 pon klu xjumpe ngan nenek kebayan..hehehe..
apo2 pon hdp msti kn trskan..tesis kn siapkan gak..
klu x karang xde markah lak..



aku rase mcm nak edit gmbar tapi tesis kn buat lu nih...
apo kato den bagi pantun ckt...

Tesis oh tesis oh tesis,

kenapala ko ni xhabis2,

aku rase mcm nak menangis,

maknenye pantun nih dah habis...

hehehe..

p/s : miss u my love..





1 comment:

nora_ezora_infzea said...

pantun paling sengal penah aku bace~!