Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Monday, December 17, 2012

test...test...2013 soon....

assalamualaikum.......

uish ai..lame betol xtulis pape kat blog ni...ape boleh buat...semenjak bergelar guru SMK Serian yang berteknologi canggih ni mmg sebok la publish blog tuk lesson plan...2 yg blog sendiri x update...hehehe...canggih la sangat.....

semalam sebelom tido tgk cd ISTAMBUL aku datang....best la ctr 2..walaupon ringan tapi menarik..x la kosong je...dan yang paling best babak sedih bile lisa clash ngan pakwe eh..huhuhu...yang lagi best tgk cd smlm dlm pelukan suami...kikikikiki.....so dari ctr 2 aku terpikir lak nak jadikan blog ni mcm diari aku...or tempat nak bercerita walupon xde org yg bace....

emmmmmmmmmm....smlm da terpikir nak start citer tentang kisah cinta ku...huh.....suspen.........kisah cinta aku pon mcm adam hawa gak....ape nak bagi tajuk ek ctr aku ni....?

dsebablkan sekrg ni fenomena ADAM HAWA...ape kate aku letak tajuk citer aku ni SHIKIN SHAH... shikin sebagai pelakon utama...shah xtra jela...hehehhe...nantikan cerita cinta kami yang bermula 2005 smpai sekarg......tgguuuu.........................daaaaaaaaaaaa...........

                                                                                                                                  skinpies......



No comments: