Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Thursday, December 20, 2012

CSS episode 4


<episode 4>

salam sume...hari ni mood xbest cikit la..mcm ada yang xkene je..bile duk sarawak asyik nak balik sini je..bile duk sini rase nak balik sarawak lak..emmmmm...tu la lumrah manusia..xpernah puas..dalam hati sedih lak mggu depan nak balik sarawak da..nak tinggalkan si die lagi...rindu di hati ni sape jela yang tau kan...tapi ape pon aku sambung citer semalam..ape cara aku nak clash ngan si die yang baru je couple beberapa hari...

ni sume jadi sebab gambar yang die hantar kat aku..mase tu memang aku xpikir ape2..yela aku pon bukan pernah couple..mane la tau nak jage hati orang ni,..lagi pon feeling cinta cintut eh tu xde g pon..so aku xde la rase kesian ke ape..tapi puas aku pikir ape alasan aku nak bagi kat die yang aku nak clash ni..??xkan la aku nak bagi tau yang aku xsuke tgk muke eh padahal die xkesah pon rupe aku macam mane..xnak pon aku bagi gambar aku kat die..xkan aku nak bagi alasan aku nak blaja, nak fokus, xnak cinta2...macam skema na lak..emmmmmm....so aku buat keputusan nak cari gaduh ngan die..smpai la die mara aku pon buat2 mara...hehehe...bernas ke x..??so satu petang tu macam biase la aku ajak sahabat baik aku emy g jalan2 kat KMPP cuci mate..yang best nyer KMPP ni aku boleh jalan pusing 1 kolej...sume boleh nampak..padang,cafe,tasik, asrama pon boleh nampak...so mmg puas klu aku jalan2 cuci mate kat kolej tu..mase aku round pusing2 kat kolej aku da start da cari gaduh ngan shah..tapi aku xingat la gaduh pasal ape..aku cari gaduh jela pasal ape yang boleh..aku rase hal kecik je tapi aku besar2 kan..sampai la habis aku round kolej aku pon lepak kat kerusi tepi padang..mmg tu port baik nak cuci mate..dapat tengok mamat2 main basketball..sambil cuci mate la semua nyer barakhir...dengan selamba nyer aku cakap kat shah, "kite ni xserasi la...macam xpatut je nak couple"...dari situ die da tau yang aku nak clash..tapi die xcepat melatah..die kate die bagi aku pikir lagi smpai esk hari...aku ingat lagi die cakap ape mase tu..die cakap "kalau esk jam 3 petang aku xmesej2 gak die maksudnyer mmg aku nak clash"..so aku pon kate ok...HUH...!!! lega rase hati...dapat gak aku clash ngan die..mmg jahat betol aku mase tu...cikit pon xrase bersalah..aku relax je..cool je..happy betol petang tu jalan balik bilik..smpai la keesokan nyer, petang tu aku ade discussion ngan budak2 claz dalam bilik rehat..aku silent hp pas tu letak atas meja...jam da nak kul 3 petang da..mmg aku xmsj die langsung..bile kul 3 tepat aku dapat msj shah bagi...mase tu die praktikal kat mane tah..tapi kat tempat yang tinggila...die bagi ayat sadis kat aku,..."jam da pukul 3, awak xmsj2 lagi saya maksudnyer mmg awak nak clash...sakit hati rase nak terjun je dari tempat tinggi ni..."....hahahahaha..lebih kurang macam tu la ayat eh...aku buat xtau je la...yang penting aku dah clash.....hahahahahah...jahat gile.....aku puas hati...sekarang aku xde kene mengena da ngan die...i,m single now...,,

lepas je habis discussion tu aku balik la bilik mcm biase, tapi aku xbagi tau pon sape2 yang aku dah clash ngan die..ngan kawan baik aku pon aku xbg tau lagi..aku pon macam biase g la mandi...mase mandi rase mcm xkene..xtau la ape yang xkene..smpai la aku masuk bilik..aku baring atas katil..aku tengok hp, aku termenung...aku tgk hp, aku termenung....eh hai...knp lak ngan aku ni eh..???aku xpernah rase mcm ni..xpernah rase kosong macam ni...rase mcm ade bende yang xde ngan aku...aku pening xtau kenape ngan aku skrg ni...aku baring je atas katil smpaikan aku menagis beria2...mcm ade orang mati aku nagis...aku rase mcm aku nak kan die..mane orang yang aku ade selama ni tapi sekarang aku xde...aku nagis sorang2 smpaikan housemate aku sume perasan..aku menagis xbenti2...diorg tegur tnya kenapa tapi aku xdapat nak bagi tau pape..mase tu yang aku tau aku nak nagis je..smpaikan aku rase aku perlukan kawan baik aku sekarang..aku perlu kan seseorang tuk share sume ni..aku mintak tolong housemate aku panggil emy..emy lain blok ngan aku..salah seorang dari diorg panggil emy...bile emy da datang, aku pon citer sume bende ngan die...die tenangkan aku smpai aku bnti nagis..tapi aku masih xpuas hati g...hati aku xtenang g...ni la padah nyer buat jahat..balasan la ni..padan muke aku....

hari tu malam minggu..mmg slalu nyer malam minggu aku ngan emy g bilik tv tgk cerekarama...aku pon g la mcm biase bawak hp yang xbedering pape dari petang tadi....orang lain tgk tv tapi dalam kepala aku ni pikir macam2..aku kene cari balik die...mcm mane aku nak buat..xkan aku nak jilat balik ludah...malu la aku t kan..emmmmmm....ape aku nak buat ni..si shah ni pon 1 hal...die xnak msj aku langsung..msti die sakit hati betol ngan aku...ape nak buat ni......puas aku pikir smpaikan aku dapat idea bernas.....ape aku buat smpaikan pas 2........????ade bende yang jadi.......t lain kali aku sambung..sbb da panjang na lak aku tulis ni..hehehe..tapi part ni yang paling best..aku xsabar2 lak nak citer...tapi lain kali la eh...ok...daaaaaaaaaaa....

                                                                                                                                          skinpies.....

No comments: