Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Monday, December 17, 2012

CSS pengenalan


<episode pengenalan>

jom kenal dengan heroin lu....Nurul Ashikin Binti Shafie...seorang gadis perempuan yang kuat gelak kuat gak nangis..semenjak dah pandai buat macam2 aku la tukang jaga famili....jaga umah...jaga adik2...jaga pakaian..jaga makan minum...jaga macam2 g la...sampai la aku dapat masuk asrama...tingkatan 1-3 sekolah kat SMK Seri Sendayan pas 2 masuk SMK Teknik Ampangan...haaaaa...bermula la kisah hidup aku yang penuh dengan adventure...yela...mana x nyer...sebelom ni duduk je kat umah jaga adik...nak bekawan pon xdapat sangat..bile dah masuk asrama tumbuh tanduk la aku....tingkatan 4 yang membosan kan sebab ade senior...asyik kene marah je...tapi aku special sikit...sebb kan aku ni player netball skola aku ade bnyak ckt kelonggaran...sebabkan petang2 aku ade training kat padang makan pon boleh lambat...mandi pon boleh lambat...g surau pon boleh lambat gak..hahaha...Form 5 yang paling seronok...daripada perbincangan kami 1 geng kami sume dah berjaya menakluki AJK2 tertinggi dalam asrama...so ktorg nyer geng berkuasa la sikit...geng dorm 8 ngan dorm 9...best sangat2..mcm2 la jadi...ade pasal cinta monyet...cinta monyet kawan2 aku la...ade pasal kes kene kan orang...kes gaduh...ade pasal citer hantu...tapi xdapat la nak citer lebih2...sebab ni cerita pasal cinta aku bukan zaman sekolah...zaman sekolah nanti2 la citer ek...

emmmm...berkait dengan kisah cinta,...mana ade jumpe shah lagi time ni...ktorg xsama skola pon..time skola teknik aku mmg kaki usha pakwe...tapi yang hensem2 jela...tapi masalah nyer xpernah ade yang sangkot pon...smpai la form 5...ade la abg2 ngan budak2 yang suke tapi xselera lak tekak ni tengok...memilh lak...nak buat macam mane...sampai la habis SPM...dapat result best gak la dapat masuk matrikulasi....mmg target nak g matrik jauh2..biase la kaki jalan...dapatla Matrik Penang...same lak ngan sahabat baik aku...niat eh bukan nak g blaja sgt pon..tapi nak cari pakwe hensem...hehehehe...niat aku jela..sahabat aku 2 baik...

huh...penat la tulis...kisah kat matrik la kisah aku kenal ngan shah...nanti la citer ek..lain kali......aku ni duk umah orang...gune internet org lain lak 2..krg lame2 online mengamok lak org 2 t...huhuhuhu...ok..daaaa....

                                                                                                                                      skinpies......

No comments: