Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Tuesday, December 18, 2012

CSS episode 2


<episode 2>

salam...hari ni awal habs kemas umah..awl hbs tlg mak mask..tlg jela..so sekarang boleh la sambung cerita...hari ni nak citer macam mane aku boleh sangkut ngan si die..lepas kejadian die msj mintak maaf, esk tu die msj g...aku pon layan la...da bile layan msj melarat2 lak berhari2..sampai kan ade 1 hari die xmsj pon..esk nyer pon xmsj..lusa nyer pon xmsj gak..aku xla rase pape sbb mase tu baru je kenal2 kan..maby die saje je nak main2...so aku buat xtau jela...tapi makin hari makin aku tertanya2 knp die xmsj2 ek..tiba2 lak 2..sampai kan ade hari yang gelas aku pecah la...cermin muka pecah la..dah housemate aku kate "tah2 die dah mati x"..sbb org tua2 nyer pepatah la 2...kalau ade barang pecah maksudnyer ade petanda xbaik...betol ke ek..??aku xcaye sangat pon...die senyap je xde citer pape.......

KMPP ataupon matrikulasi penang kire dekat dengan rumah mak ngah aku kat taiping..g naik bas 1 jam je dah smpai...ambik bas kat bukit mertajam...mggu tu aku ngan kwn2 g umah makngah sbb anak mak ngah yang sulong kawin..pegi tolong2 ape yang patot la...tapi nasib baik gak ktorg ade..biasela kan..klu duduk kawasan taman bile buat kenduri ni sume gune khidmat org luar...mane ade rewang2 mcm kat kampong da..so bile habis kenduri sume org balik mcm 2 je..mcm tongkang pecah umah makngah..ktorg tlg2 kemas ape yang patut...smpai la mlm 2 nak tido...ade cite klakar nak kongsi..kawan2 aku sume bergilir2 g toilet cirit birit...hahaha..da la toilet kat luar umah..nasib baik ade sorang sepupu aku yang lelaki..die yang g temankan diorg sbb takot gelap kat luar...tapi aku teros tido lena tanpa sakit porut...lena dibuai mimpi indah...mimpi indah mestila bersebabkan...sebab nyer petang mase sebelom kenduri aku dapat call dari si dia..sape g klu bukan shah...die bg tau yang umah sewa die masuk pencuri..habis sume hp kene curi termasuk lah hp die..shah sambung blaja kat kolej komuniti jempol bahau..mmg kebetulan sangat sbb mmg dekat ngan umah atok aku..jalan kaki pon boleh nampak da umah sewa eh..tapi dulu aku xpernah pegi la..baru2 ni je baru tau umah sewa eh mmg dekat sangat ngan umah atok..disebabkan hp hilang sim kad pon hilang gak...haaaaa....ni la bende yang buat aku terharu cikit...die g maxis centre balik beli nombor tepon eh yang lame dan beli gak nombor tepon aku...huhuhu...kan klu sim kad kite hilang xblh dapat nombor2 yang ade dlm sim kad..kite kene beli nombor yang kite nak...dari situ la hati aku sedikit berbunga...die sudah tanam baja dalam hati ni....jiwang x..??so pas die da msj balik ktorg msj la balik mcm biase...sampaikan......

aku dalam bas on the way nak balik KMPP dari umah makngah..ingt lagi aku mase 2 da smpai simpang masuk kat matrik da...si die mintak couple ngan aku,,huh...baru je kot kenal..baru bape minggu...baru bape hari je msj balik...biar betol kan...haaaaaaaaaa.......agak2 aku terima x..???t la sambung...nak g buat air sedap jap..haus la...jap g nak makan....daaaaaaaaa...........

                                                                                                                              skinpies......




No comments: