Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Tuesday, December 18, 2012

CSS episode 1


<episode 1>

salam...malam ni bertemankan dengkuran si dia, aku sambung balik citer...sbb nak tido x ngantuk g...sampai mane hari 2 ek...emmmmm...smpai matrik kan...kehidupan di matrik penang sangat best..macam2 bende baru yang aku dapat tahu...terutamanya pasal jalan2 kat penang la...tiap kali outing mesti xmiss g pulau...bile lagi nak tgk tempat orang kan...tapi bukan citer jalan yang utama..citer nyer pasal mamat yang bernama shah..tau pon nama penuh nyer Mohd Shahrul Helmy bin Sharudin..

shah bukan one of students KMPP dan aku kenal die secara kebetulan yang sangat kebetulan...nak dijadikan citer, lepas je aku masuk matrik tah macam mane tah ade sorang mamat yang dulu kat skola mase aku usha die jual mahal sangat tiba2 msj aku..yela kan..dulu aku mane ade hp mase skola..mane nak dapat msj2 ni..di sebabkan die la aku kenal ngan kekasih hatiku..ade 1 hari tu budak ni tepon aku..aku pon angkat la mcm biase..layan punye layan punye borak rupe2 nyer kawan2 die yang borak ngan aku..pas tu kongsi ramai2 lak tu borak...siap gelak2 g mainkan aku..cis..sakitnyer hati aku,,yang budak tu pon 1 hal..bengong betol g bagi hp kat kwn2 eh..aku pon ape g..mengamok la..haaaaaa...dari sbb aku mengamok la ade sorang insan yang die mungkin rase besalah ataupon ade sebab lain yang aku xtau smpaikan die yang hantar msj ckp mintak maaf..mlm 2 die msj aku mmg kene maki la..aku baru nak ayat budak tu da kene main lak..mane xhangin..tapi disebabkan die la aku kenal ngan mamat yang anta msj maaf ni iaitu kekasih hati ku shah...

keesokan harinya die msj lagi....bermula la kisah kami...tapi xla start best pon...baru nak kawan2 da ade masalah eh....huh....masalah ape t aku sambung lagi la ye....sakit porot lak ha...daaaaaa........

                                                                                                                          skinpies.....

No comments: