Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Wednesday, December 19, 2012

CCS episode 3


<episode 3>

 Salam..baru lps blk dari tampn..g anta mak mertua bayar bil..smbg la ctr jap sblm nk g mkn..smpai mane smlm da.?oh..smpai kat pntu KMPP kan.. Mase 2 aku naik bas krok krek krok krek..bas tu da lame..bebunyi2.,xsyok.,tp yg syok nye si die mntk couple.,huhu..

aku ni mase 2 xtnye lak pandngan org lain.,xtau la knp.,sbb ht da bebunga2 cikit kot.,2yg trs aku kate ok.,klu korang nak tau ktorg baru je dlm 3mggu msj.,2pun tolak 2mggu die diam je sbb hp hilang.,da la aku xtau muke die mcm mane.,die pun xprnah tgk aku.,tp die blh lak nk couple..aku trima sbb die ckp die xksh rupe aku mcm mane.,yg penting aku baik.,hahaha..tp msti bdk yg bg no aku kat die da bg tau rupe aku mcm mane kan.,1 lagi die ade cakap jarang orang panggil die shah...aku la pompuan yang panggil die shah..slalu yer orang lain panggil die emie or cikbump sebab name die mohd shahrul helmy dan die seorang yang tembam..dulu la...skrg x dah..

so aku pun trima la tp ht xpuas lagi sbb xtau rupe eh mcm mane.,tau2 jela aku ni kan mmg kaki usha mamat.,suke cuci mate..tp pakwe2 yg sdp dpandg mate la.,usha je xpe..bkn ngorat pun..xsalah kan.. Dsebabkn sekarang die brstatus pakwe aku,so aku msti kene tau rupe die mcm mane..gile xnak tau..pakwe aku msti la meletop..baru best kan...aku pun mintak la die anta gambr kat email aku.,mase tu hp xcanggih nk anta2 gambr ni..gune email je..tu pun check kat cc..ciber cafe..bile die da anta aku pun g la check.,bile bukak tgk gmbr eh,.gile trkejot,trkedu aku..adoooi..skt kepala aku tgk.,hahaha.,nak tau sebab ape...sebab mmg jauh dari pandangan bayangan aku..aduh2...sudah jatuh ditimpa tangga...muke gambar yang die hantar kat aku tu da macam bangla jual roti...dengan misai eh..pipi leher tembam..masih kekal g dalam ingatan aku ni gambar yang aku tengok tu..haha...so next step, aku pon bagi tau la ngan housemate aku macam mane rupe eh...diorg pon ape lagi...diorg cakap la klu xnak baik ko mntak clash awal2 sebelom da lame..lagipon aku kan baru couple..emmmmm...aku rase bagus gak cadangan budak2 ni..tapi masalah eh macam mane aku nak buat..macam mane nak mintak clash...baru je couple agak2 dalam seminggu..time 2 aku memang habis kejam la..memang xpikir hati orang lain..yang penting aku xnak couple ngan die sebab muke je...jahat kan...mmg jahat pon..so aku pon rancang strategi...haaaaaaaaaaaaaaaa....nak tau ape..??nanti lain kali aku citer...tragis tau time ktorg clash...kikiki...klaka bile ingatkan balik....daaaaaaaaaaaaa.....

                                                                                                                                           skinpies........

2 comments:

Mdm Emy said...

Skin... hahaa... rajin btol tulis.. sonok aku baca... yg lawak aku gelak time p toilet umah makngah! haha.. bila baca terbyg2 sume kisah2 lama..hahaa... best!

Nurul Ashikin Shafie said...

hehehe...saje je gatal tangan...xde bende nak buat...tq ek bace....hehehe...