Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Wednesday, December 26, 2012

CSS episode 5


<episode 5>

salam sume..beberapa hari off tulis pape...hujung mggu ni pegi jalan2 melaka ngan family...hari ni baru free nak sambung balik citer..mood pon tengah rindukan kekasih hati sekarang ni...emmmmm...ape citer last hari tu eh...mase kat bilik tv rase nyer kan..nak cari idea macam mane nak dapatkan balik orang yang aku da buang mcm tu je tanpa pikir panjang...so ni la yang jadi.....

malam tu mase tgk cerekarama dengan emy kat bilik tv, dalam keadaan duduk berhimpit2 dengan orang2 lain aku terpikir 1 cara nak buat..aku tengok hp senyap je..ape kate kalau aku buat2 tersalah hantar msj..msj  yang mesti boleh buat die msj kat aku balik...aku mmg sakit perot pon mase tu..tapi selama aku hidop klu sakit perot xpernah pon aku ngadu ngan sape2 termasuk family aku..tapi hari tu sbb nak perhatian nyer pasal aku buat2 tersalah msj kat shah..aku buat2 nak msj kat adik aku.."ngah,aku sakit perot la.."..hehehe...ayat selamat...harap2 die bls msj aku, xkesah la die bls mcm mane pon asalkan die balas..hati da berdebar2 ni...cepatla balas...cepatla balas,..lame gak aku tggu..xbals2 gak...adoai...die ni keras gak hati eh ni...aku pon send kali kedua...takot2 yang send tadi die xdapat kan...xkesah la die pikir ape pon..asalakan die dapat msj aku tu...haaaaa...pas send kali kedua baru die balas...hahahaahha...berjaye..!!!..tapi cikit je die balas...

"salah anta msj ke?"shah balas
"aah,sowee salah anta"aku balas buat2 mcm betol tersalah anta..hehe..
"sakit perot knp?"shah tnye..yes...dah ade respon baik...
"tahla,dari tadi sakit perot rase mcm ade yang xkene.."aku pon pancing la balik die...

ayat kene cantik, so biar die paham yang aku nak kat die balik...ade la dalam 10x msj aku msj dengan die..aku bagi tau terus terang yang aku mntak maaf sangat2 sebab dah buat die macam tu..aku nyesal,,..tapi aku xbagi tau pon kat die yang aku sengaja cari gaduh ngan die sbb nak clash,,..rahsia aku knp aku nak clash...rahsia2....klu terbongkar habis aku...part yang paling best, yang buat aku jatuh hati kali kedua ngan die bile die paham perasaan aku..die tau yang aku nak die balik..die mntak couple balik ngan aku...huh..aku pon tanpa segan silu terima dengan suke hati...alhamdullillah.nasib baik die paham..xla aku malu sangat nak mntak couple ngan die balik lak..hahahhaahaha...sekarang ni aku redha je ape orang nak cakap pon..lantak la die mcm mane pon..asalkan hati aku puas..asalkan aku ade kekasih hati aku..aku xnak g rase sakit menagis xde die...sebabkan aku dah rase sengsara mcm mane takde die la aku xpernah sesaat pon putus sayangkan die..die pon paham ngan hati aku..so lepas ape yang jadi ngan 1 hari yang sangat seram ni, bermula la kisah cinta kami..setahun di matrik bukan aku blaja pon.heboh bercinta...terok betol..

okla...t lain kali aku citer lak macam mane first time aku jumpe die..smpai saat aku nak face to face ngan die pon die xmintak gambr aku..die nak tgk live..aku pon bedebar2 nak tengok muke eh yang mcm die bagi gambar kat aku tu..giler bedebar...tahap kronik...huh...time tu dalam kepala asyik terbayang2 mamat "bangla jual roti" je...hehehehhe...jangan marah yer sayang.....daaaaaaaaaaaaa...

                                                                                                                                         skinpies.....

No comments: