Powered By Blogger

Me???

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

layan..

.....................

.....................

Friday, February 18, 2011

penat nyer hari2 ku...

bukan penat keje tapi pnt pikir pasal bnde lain...hal kete dah setle..skrg tggu kuar je g....tggu en chang tepon..klu boleh aku nk ambik sndiri tapi tgk le t keadaan mcm mane..umah lak dah dapt yg murah tapi kosong lak...yg mahal pon ade smpai 550 sebulan tapi ade barg2 la...xtau g nak ambik yg mane 1...umah yg aku tmpg skrg ni dah semakin xsedap di duduk...dah xmcm first time aku ddk sane lu...org dah mntk kite kuar umah 2 kire halau ker???tapi terima kasih la byk2 kat diorg sbb bg tmpg..klu x xtau la aku kat mane skrg...so.....now aku kn ambik tindakan secepat mgkin tuk  pindah umah yg baru....esk dah sbtu...mntk2 sume dah setle t...satu g pengajaran yg aku dpt hdp kat sini..jgn senang2 nak paham peragai org sbb org xkn paham perangai kite...xpela...selagi aku boleh besabr aku akan cube besabr....xde hal la...mane2 pon boleh hidup..allah cipta manusia pelbagai..so, kene la terima jer seadanya...

emmmm...rindu kat buah hati ku...rindu gak nak balik umah tgk bobot...

No comments: